At the edge of the horizon

At the edge of the horizon
At the edge of Japan

Tuesday, January 1, 2013

Another Year, Same Planet (正月)

明けましておめでとうございます! 今年もよろしくお願いします。

昨日初詣で友達と波上宮に行きました。 おみくじをもらいました. 小吉です。 

私のアパトがお掃除をしました。年賀状をおくりました。 正月のもちを食べました。



Waiting in a long line to enter the shrine

波上宮

Where the prayers are made.

美味しいそ!

たこ焼きとお好み焼き

祭りで

お菓子
今年もよろしく...


じゃあ、Happy New Year 2013!! 

Love,


 



No comments:

Post a Comment